Widoki
Widoki - ustawienia podstawowe
Ustawienia podstawowe widoków dostępne są tuż po wejściu w zakładkę „Widoki”. Ekran ten zawiera następujace informacje:
- Data ostatniej modyfikacji ustawień
- Rachunek domyślny - użytkownik może wybrać rachunek, który będzie jego domyślnym rachunkiem w kontekście, w którym aktualnie pracuje.
- Liczba pozycji na liście zleceń
- Liczba pozycji na liście rachunków
- Liczba pozycji na pozostałych listach
- Domyślny sposób sortowania list przelewów – do wyboru z rozwijanej listy:
- Domyślny sposób sortowania listy rachunków – do wyboru z rozwijanej listy:
- Domyślna wartość daty „od” na liście zleceń – do wyboru z rozwijanej listy:
- Domyślna wartość daty „od” na liście rachunku – do wyboru z rozwijanej listy, ilość danej jednostki czasu: 'dni', 'miesięcy', 'tygodni'.
- Wyświetlanie ekranu potwierdzeń – użytkownik może zdecydować czy system po każdej akcji ma wyświetlać ekran z opisem wykonanej właśnie akcji i z przyciskiem 'OK'.
- Zatwierdź
- Anuluj
- wg daty wpisania,
- wg kwoty przelewu,
- wg statusu przelewów,
- wg typu przelewów.
oraz Sposób sortowania - do wyboru jedna z opcji: 'rosnąco', 'malejąco'.
- wg kwoty salda,
- wg nazwy rachunku,
- wg numeru rachunku,
- wg waluty
a także Sposób sortowania: 'rosnąco', 'malejąco'.
- Data utworzenia,
- Data operacji,
- Data księgowania
a także Ilość danej jednostki czasu wstecz: 'dni', 'miesięcy', 'tygodni'.
Akcje możliwe do wykonania:
Widoki - ustawienia zaawansowane
Opcja ustawień zaawansowanych widoków dostępna jest po kliknięciu w link „Ustawienia zaawansowane”.
- Lista przelewów o typie - wybór typu do jakiego odnoszą się ustawienia. Możliwe się do wyboru opcje:
- Kolumna - użytkownik ma możliwość wyboru danych w kolejnych kolumnach tabeli. Możliwe się do wyboru opcje:
- Dowolny
- Przelew podatkowy
- Przelew do ZUS
- Przelew zwykły
- Brak wyświetlenia kolumny
- Bank odbiorcy
- Data wprowadzenia
- Data zaksięgowania
- Kwota
- Nazwa odbiorcy
- Rachunek odbiorcy
- Rachunek nadawcy
- Typ
- Tytułem
- Waluta
Możliwe działania:
- Zapisz - zapisanie zmian w systemie.
- Podgląd - użytkownik ma możliwość podglądu ustawionej tabeli. Pod dostępnymi opcjami ukaże się przykładowa tabela bez danych.
- Powrót - powrót do poprzedniego ekranu bez zapisania zmian.