Tematy pomocy

Twój profil



Na tym ekranie wyświetlają się informacje dotyczące Twoich danych.
Zawiera on następujące elementy:

  • Data rejestracji w systemie bankowości elektronicznej -
  • Ostatnie udane logowanie
  • Ostatnie nieudane logowanie
  • Twoje zdjęcie lub grafika - w tej sekcji prezentowany jest obrazek bezpieczeństwa, który został przez Ciebie wybrany. Masz możliwość zmiany obrazka poprzez wybór akcji Ustaw/Zmień.
  • Twoje dane - prezentacja danych dotyczących imienia, nazwiska i numeru PESEL.
  • Adres korespondencyjny - ulica, kod, miejscowość, kraj.
  • Dane kontaktowe - telefon, telefon komórkowy, e-mail, fax.

Akcje możliwe do wykonania:

  • Edytuj - przenosi do ekranu edycji Twoich danych kontaktowych oraz adresu korespondencyjnego (inne dane może zmienić tylko pracownik Banku).
  • Ustaw/zmień - przenosi do ekranu zmiany obrazka bezpieczeństwa.



Zmiana obrazka bezpieczeństwa



Akcja 'Ustaw/Zmień' umożliwia zmianę obrazka bezpieczeństwa. Po wybraniu tej opcji zostaje wyświetlona lista wszystkich obrazków do wyboru, łącznie z aktualnie używanym. Możliwa jest zmiana obrazka zaznaczając radiobutton przy innym obrazku.

Dodatkowo można wybrać obrazek do ustawienia ze swojego dysku. Po załadowaniu obrazka ze swojego komputera, obrazek ten jest automatycznie zaznaczany na liście. Po wykonaniu akcji 'Zapisz' zostaje wyświetlony ekran autoryzacji, na którym użytkownik wprowadza kod z SMS lub tokena. Po poprawnej weryfikacji kodu prezentowana jest informacja o zmianie obrazka.

Na ekranie wyboru obrazka można także wybrać opcję 'Powrót do ustawień profilu', która zakończy akcję zmiany obrazka – zostanie wyświetlona zakładka z bieżącym obrazkiem.