Tematy pomocy

Powiadomienia

Z poziomu menu Powiadomień możesz zdefiniować dowolny zakres powiadomień SMS o zdarzeniach finansowych i niefinansowych w Systemie Bankowości Elektronicznej.


Ustawienia


W tej zakładce wyświetlany jest Twój numer telefonu, na który będą wysyłane powiadomienia. Do ustawienie jest czas otrzymywania powiadomień, a więc godziny, w jakich chcesz otrzymywać powiadomienia SMS. Powiadomienia o zdarzeniach występujących poza tym okresem będą wysyłane zaraz po rozpoczęciu zdefiniowanego przez Ciebie okresu.


Definicje powiadomień


Tutaj definiowane są zestawy powiadomień. Możliwe do wysyłania komunikaty podzielone są na 7 podkategorii:

  • Rachunki
    Po wybraniu z rozwijanej listy danego rachunku możemy dla niego zdefiniować nastepujące powiadomienia:
    • zrealizowanie przelewu
    • odrzucenie przelewu
    • zmiana salda na rachunku po obciążeniu
    • zmiana salda na rachunku po uznaniu
    • wystąpienie debetu
    • raport o wysokości salda na rachunku o zdefiniowanym czasie, możliwe jest tutaj ustawienie dowolnego dnia i godziny
    • o spadku dostępnych środków poniżej zdefiniowanego progu
    • o przekroczeniu dostępnych środków ponad zdefiniowany próg
  • Rachunki kartowe
  • Po wyborze danego rachunku kartowego możemy dla niego ustawić powiadomienie o zmianie salda.
  • Zlecenia stałe
  • Dla wybranego zlecenia stałego możliwe jest ustawienie powiadomienia o jego statusie i zakończeniu.
  • Karty
  • Dla zdefiniowanej karty możliwe jest ustawienie powiadomień o:
    • wypłacie z bankomatu powyżej zdefiniowanej kwoty
    • transakcji kartowej powyżej zdefiniowanej kwoty
    • wykorzystaniu limitu kredytowego
    • upływie terminu spłaty karty kredytowej w dniu spłaty lub 3 dni przed
  • Lokaty
  • Dla określonej lokaty możemy wysyłać powiadomienia o zakończeniu lokaty lub też jej zerwaniu.
  • Kredyty
  • Dla wybranego kredytu możliwe jest wysyłanie informacji o spłacie raty, 3 dni przed terminem lub w tym samym dniu.
  • Bezpieczeństwo
  • Dla danego konta mogą być wysyłane powiadomienia o:
    • zablokowaniu kanałów dostępu
    • nieudanej próbie logowania
    • poprawnym zalogowaniu
    • terminie końca ważności tokenu

Zapis ustawień


Po ustawieniu nowego zestawu powiadomień klikamy w przycisk Zapisz, następny ekran prezentuje różnicę między poprzednim zestawem powiadomień o obecnym. Po sprawdzeniu zgodności zmian klikamy na przycisk Zatwierdź.