Dziennik zdarzeń
Na tym ekranie możliwe jest wyszukiwanie oraz przegląd czynności dotyczących: logowań, działań podejmowanych na produktach klienta za pośrednictwem elektronicznych kanałów dostępu.
Kryteria wyszukiwania - zawiera podstawowe kryteria wyszukiwania związanie z operacjami, takie jak:
- Kanał zdarzeń - z rozwijanej listy można wybrać jedną z następujących możliwości: 'Wszystkie', 'SMS', 'WWW', 'CC'.
- Opis zdarzenia - z rozwijanej listy można wybrać jedną z następujących możliwości: 'Wszystkie', 'Definicja nowego odbiorcy', 'Modyfikacja danych odbiorcy', 'Usunięcie odbiorcy', 'Zapis przelewu', 'Autoryzacja przelewu', 'Modyfikacja danych przelewu', 'Definicja zlecenia stałego', 'Modyfikacja zlecenia stałego', 'Anulowanie przelewu', 'Usunięcie zlecenia stałego', 'Zlecenie zerwania lokaty', 'Zlecenie założenia lokaty', 'Usunięcie zlecenia założenia lokaty', 'Usunięcie zlecenia likwidacji lokaty', 'Zmiana danych klienta', 'Udane zalogowanie', 'Nieudane zalogowanie', 'Wylogowanie'.
- Status zdarzenia - z rozwijanej listy można wybrać jedną z następujących możliwości: 'Wszystkie', 'Informacje', 'Błędy'.
- Data - należy wybrać za pomocą ikony kalendarza przedział czasowy wyszukiwania daty 'od' oraz 'do'.
Sortowanie wyników
Aby posortować zawartość tabeli należy kliknąć na nazwę którejś z kolumn, po czym pojawia się ikona trójkąta – gdy wierzchołek jest skierowany do góry, to lista jest rosnąca, a gdy w dół, to lista jest malejąca.
Kolumny w tabeli operacji
- Data zdarzenia
- Opis
- Użytkownik
- IP - adres komputera użytkownika
- Kanał zdarzenia
- Status zdarzenia
Ilość pozycji na liście jest stronicowana. Aby przejść na kolejną stronę wyników pod tabelą można odnaleźć przyciski: „Następna strona”, „Poprzednia strona” lub bezpośrednie odnośniki do stron o konkretnym numerze.